Logo
Username
Password
Remember me




 

Post reply Index / Övrigt / Forumet lite ombyggt Post reply
Knalli
Posts: 101
Topics: 57
Last online: > 1 Week
Location: Korpis
Quote Private message Subject: Forumet lite ombyggt    Posted: 2011-02-07 12:36:48

Nu har jag bytt ut hemsidan till den nya modellen som ska vara lite bättre. Det mesta är omgjort utom själva layouten. Tyvärr så blev forumet rätt tomt med denna ändring. Men det spelar ju inte så stor roll eftersom dom flesta försvunnit. Så har gjort det mesta publikt så vi kanske får någon från utsidan som vill diskutera med oss.

Det jag har lite förhoppningar på nu är att nyhets sidan ska användas lite flitigare. Tänkte försöka översätta dom viktigaste wow nyheterna till svenska.

Känner någon ett stort sug för att hjälpa till så går det helt utmärkt.

Några viktiga funktioner har tillkommit vad gäller den administrativa biten på sidan. Som exempelvis en WYSIWYG editor för nyheterna, med möjlighet att ladda upp bilderna direkt till sidan, utan att tjorva. Bara någon enkel knapptryckning. Bilderna skalas naturligtvis själv om till en lämplig storlek. Detta gäller även för top nyheterna med bilderna. Inget mera tjorv :-) Bara ladda upp så skalas det själv.
 
Knalli
Posts: 101
Topics: 57
Last online: > 1 Week
Location: Korpis
Quote Private message Subject:     Posted: 2011-02-07 12:37:52

Oj, en liten oväntad nyhet är reklamen. Den ska naturligtvis bort, men den är inte prioriterad. Satte in den när jag höll på med guild-place där jag ordnade sidor åt ett par guilds.
 
Showing 1 - 2 Of 2 Posts
Page 1
Post reply Index / Övrigt / Forumet lite ombyggt Post reply