Logo
Username
Password
Remember me




 

Post reply Index / Ansökan / Holy paladin - Vinto Post reply
Guest
Quote Subject: Holy paladin - Vinto    Posted: 2012-11-05 17:00:39

Tjenare! Mitt namn är Albin och är intresserad av att joina red Angels! Varför då? Jo jag hörde att guildet skulle dra upp och starta raida igen, därför såg jag detta som en lite nystart igen på WoW.

Är en grabb på 16 år. Spelar handboll, umgås mycket med kompisar samt spenderar mycket tid framför datan. Har spelat WoW sen 7 år tillbaka, dock med en hel del avbrott och andra saker som hindrat mig från att spela.

Som sagt var började spela WoW runt 2005. Var dock väldigt "noob" spelade mest för skoj skull, har inte någon särskild experience från vanilla tiden, då jag mest sprang runt och lekte runt med Roguen. Fastnade för wow och fortsatte spela. Spelade TBC när de släpptes, liknande ganska mycket vad jag gjorde i Vanilla. Har ingen särskilt erfarenhet, förutom några runs i karazhan samt TK. När WoTLK släpptes började väl mitt mer seriösa spelande börja samt fick jag mer förståelse för spelet samt klasserna. Spelade på min priest då wotlk kom, sprang igenom naxxramas, eoe, Os relativt snabbt. Sen när ICC släpptes började jag raida riktigt seriöst. Startade upp ett guild med några polare, sprang igenom ICC snabbt, började progressa HC och hade 9/12 HC när 10% var uppe, kort sammanfattat wotlk experience. Har inte tyvärr så mycket att berätta om min Cata experience. 4/4 BoT (2/4 HC) 5/6 BWD ToTFW 2/2 DS 7/8 N och 5/8 HC, denna experience kommer från min priest (http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/L%C3%ABx/simple).

Min nuvarande progress är 4/6 MSV. Min progress har stått still eftersom jag joinade ett guild som skulle expanda till 25, men detta har tyvärr tagit för lång tid och har inte kunnat progressa tack vare detta.

Nu till lite information om mig och min klass: Spelar holy paladin. Började dock som tank i denna expansion, tyckte dock detta var ganska drygt och bestämde mig ganska snabbt för att gå över till Holy, som jag starkt gillade mer än tank, samt har jag mer healing experience än tank. Som jag ser just nu ser jag min klass och mig lite mer som en tank healer. Eftersom min mastery, vilket jag stackar ger en sköld. Tror dock detta kommer gå över till lite mer haste i senare expansioner, men just nu följer jag Spirit > Intellect > Mastery > Haste > Crit.

Detta var väl lite om mig. Har ni frågor eller behöver veta lite mer skriv gärna ingame eller ge ett svar här direkt.


// Albin
 
BatteRudis
Posts: 10
Topics: 8
Last online: > 1 Year
Location: Gbg
Quote Private message Subject:     Posted: 2012-11-06 11:10:28

Körde med pojkvaskern för ett par dagar sedan i OER. Healing verkar bra, fast lite mer uppmärksamhet på stå där/stå inte här vore finfint det.
Ta in som trial, säger jag.
 
Knalli
Posts: 101
Topics: 57
Last online: > 1 Month
Location: Korpis
Quote Private message Subject:     Posted: 2012-11-06 20:40:07

Du är välkommen. Dock tar vi ännu dagen lite som den kommer då vi inte riktigt har allt folk vi behöver ännu. Men det blir ljusare för varje dag iaf.
 
Showing 1 - 3 Of 3 Posts
Page 1
Post reply Index / Ansökan / Holy paladin - Vinto Post reply